Helgen
DATUM: 2013-12-08 | TID: 22:49:57 | KATEGORI: Allmänt

Fredagen har varit min bästa dag på länge,
bara älskade den dagen, allt bra hände då.
En bidragande faktor var att Stella kom o hälsade på,
vi köpte godis, flamsade runt, kollade på film, tog kort och självklart pratade i mängder eftersom att vi inte har träffats på aslängee!

På lördagen åkte Stella hem och på kvällen kom Wilma o Hanna förbi en snabbis och gjorde (allt) och inget.

Idag så var det ÅIF avslutning,
gick bra tyckte jag.
Och jag måste säga att jag är så sjukt stolt över mina C-teamare,
dom var så sjukt duktiga! Fick rysningar när dom körde!
Annars har jag inte gjort så mycket, men tänkte ta o sova nu.

Imorgon är första Luciauppträdandet me, så det blir spännande

 

 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?