Gnatt
DATUM: 2013-10-15 | TID: 22:24:47 | KATEGORI: Allmänt

Tänkte ta o sova snart för jag är så sjukt trött.
Imorgon ska jag ha minidrillen antgaligen,
för Wilma är nämligen sjuk och behövde en ersättare,
annars har jag inga planer, plugg tyyp?

Ser ni hur ovårdade naglar jag hade, kände att jag vart tvungen att ta tag i det,
så nu ser det väl iaf lite bättre ut.
En fin bild på med knä med som gör så himla ont,
fick blåmärke där från i söndags,
vet inte riktigt vad jag gjorde, men det var på träningen iaf ...
Godnatt alla!

♥ SKRIVET AV Wilma

Karolina, detdär är alltså misshandel för naglarna, du ska få en liten ficknagelfil som du kan ha med dig överallt

Svar: har en nagelfil, men är sjukt obehagligt :(
Karolina Moberg

DATUM: 2013-10-16 | TID: 18:11:54
BLOGG/HEMSIDA: http://wilmawonderful.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?